• Nyitva tartás

    H - P: 10:00 - 16:00
  • Üzlet és szerviz

    9200 Mosonmagyaróvár, Szekeres Richárd u. 15.
  • Telefon:
    +36 96 828 089

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Ezen az oldalon egy helyre összegyüjtjük ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit. Amennyiben nem találod kérdésedre a választ, lépj velünk kapcsolatba a jobb oldalon található elérhetőségeink valamelyikén és megválaszoljuk kérdésed.

K: kérdés, V: válasz

K

Belefolyt valami a laptopomba.
Mit tegyek?

V

Azonnal áramtalanítsd a készüléket (húzd ki a konnektorból és vedd ki az akkumulátort), majd hozd be szervizünkbe. Semmiképpen se állj neki hajszárítóval megszárítani, mert nagy kárt okozhatsz vele.

K

Nem indul a laptopom.
Meg lehet javítani?

V

Először is tisztázni kell, hogy maga a gép nem indul el, vagy a Windows nem tölt be. Ha a gép nem kapcsol be, akkor vagy a töltő hibásodott meg, vagy az akkumulátor zárlatos, vagy magával a laptoppal van probléma. Ha a géppel van gond, azt minden esetben szakszerűen szét kell szerelni, hogy a pontos hibát megállapítsuk és megjavítsuk.
Ha a windows nem indul el, az vagy szoftveres hiba lehet, vagy pedig a HDD (winchester) hibásodott meg.
Szervizünk fel van készülve ezeknek a meghibásodásoknak a javítására, keress minket bizalommal.

K

Hibás az alaplap a laptopomban.
A javítással elvesznek
az adataim?

V

A javítás nem érinti az adattárolót (SSD, HDD), így az adatok biztonságban vannak feltéve, hogy az alaplap meghibásodása nem okozott-e kárt az adattárolóban.

Choose Your Color
You can easily change and switch the colors.