Nyitva tartás
H - P: 10:00 - 16:00Üzlet és szerviz
9200 Mosonmagyaróvár, Szekeres Richárd u. 15.Telefon:
+36 96 828 089
Ezen az oldalon egy helyre összegyüjtjük ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit. Amennyiben nem találod kérdésedre a választ, lépj velünk kapcsolatba a jobb oldalon található elérhetőségeink valamelyikén és megválaszoljuk kérdésed.
K: kérdés, V: válasz
Azonnal áramtalanítsd a készüléket (húzd ki a konnektorból és vedd ki az akkumulátort), majd hozd be szervizünkbe. Semmiképpen se állj neki hajszárítóval megszárítani, mert nagy kárt okozhatsz vele.
Először is tisztázni kell, hogy maga a gép nem indul el, vagy a Windows nem tölt be. Ha a gép nem kapcsol be, akkor vagy a töltő hibásodott meg, vagy az akkumulátor zárlatos, vagy magával a laptoppal van probléma. Ha a géppel van gond, azt minden esetben szakszerűen szét kell szerelni, hogy a pontos hibát megállapítsuk és megjavítsuk.
Ha a windows nem indul el, az vagy szoftveres hiba lehet, vagy pedig a HDD (winchester) hibásodott meg.
Szervizünk fel van készülve ezeknek a meghibásodásoknak a javítására, keress minket bizalommal.
A javítás nem érinti az adattárolót (SSD, HDD), így az adatok biztonságban vannak feltéve, hogy az alaplap meghibásodása nem okozott-e kárt az adattárolóban.